Κεφάλαιο 3 – Λύνω προβλήματα με ζωγραφική και παιχνίδια

Στόχος του κεφαλαίου είναι οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να ερευνούν προβληματικές καταστάσεις σε διαφορετικά πλαίσια και να χρησιμοποιούν διαφορετικές στρατηγικές νοερών υπολογισμών.

Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να:
◗ Aξιοποιούν πληροφορίες ενός προβλήματος που δίνονται μέσα από εικόνα.
◗ Mοντελοποιούν τα δεδομένα ενός προβλήματος με σκίτσο (ζωγραφίζοντας).
◗ Mπορούν να ακολουθήσουν λεκτικές οδηγίες.
◗ Προσδιορίζουν κόμβους και κινούνται στο καρτεσιανό επίπεδο.
◗ Eλέγχουν τη διαδικασία επίλυσης προβλήματος με εποπτικό υλικό.
◗ Συνεργάζονται με τον διπλανό τους για την επίτευξη μιας δραστηριότητας.

Εκπαιδευτικά παιχνίδια

1. Λύνω αριθμητικές πράξεις!

από Eirini6377

2.Πόσες Δεκάδες και πόσες Μονάδες;

από Angouridaki

3.Βρίσκω τα αθροίσματα!

από Kontav11

4.Λύνω προβλήματα!

από Ktrnlalou

5.Διαστημικό παιχνίδι:Ταξίδι με διαστημόπλοιο. Προσθέσεις πατώντας στη δεκάδα!

πηγή: https://www.ictgames.com/mobilePage/spaceJumps/

6.Ο καταπέλτης

Ο βασιλιάς σας ζήτησε να καταστρέψετε τα παλιά του κάστρα. Χρησιμοποιήστε τον αριθμό που σας δίνετε και τον καταπέλτη για να υπολογίσετε πόσο μακριά θα εκτοξεύσετε το βλήμα σας. Χρειάζονται περίπου 13 χτυπήματα για να καταστραφεί ένα κάστρο. Κάθε φορά που καταστρέφετε ένα κάστρο θα κερδίζετε ένα κίτρινο μετάλλιο κάστρου!

Τα αστέρια σου δίνουν την αίσθηση του πόσα κάνεις σωστά/λάθος. Πολλά αστέρια σημαίνει πολλές σωστές απαντήσεις. Για επιπλέον δυσκολία, επιλέξετε το πλαίσιο ελέγχου «hide jumps απόκρυψη αλμάτων» !

https://www.ictgames.com/mobilePage/catapultCountOn/index.html

7.Αφαιρέσεις με πάτημα στη δεκάδα

by Marakid80

8.Αφαίρεση διψήφιου με μονοψήφιο

by Eirini6377

Αν θέλετε δείτε κι αυτά...

Τα ζευγαράκια των αριθμών από το 6 έως το 10

Τα σημεία στίξης

Αρνητικές επιπτώσεις από την πολύωρη έκθεση σε οθόνες σε παιδιά σχολικής ηλικίας

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Read More