Τι έχει η Τιτίνα;

Μετά τη διδασκαλία του μαθήματος “‘Ενα χελιδόνι” που αφορά την εκμάθηση του γράμματος Ε και την ολική εκμάθηση της λέξης ‘”έχει” ασχοληθήκαμε με την παραγωγή γραπτού λόγου. Οι μαθητές σε ένα ειδικά σχεδιασμένο φύλλο εργασίας έγραψαν σε ελεύθερο λόγο χρησιμοποιώντας την φαντασία τους “Τι έχει η Τιτίνα;” από το μάθημα “‘Τιτίνα, η κότα”!

Μία δραστηριότητα με πολλαπλά οφέλη για τους μαθητές στην κατανόηση της χρήσης του γραπτού λόγου στην καθημερινή τους ζωή και στην καλλιέργεια της φαντασίας τους! Τους άρεσε πολύ!

Αν θέλετε δείτε κι αυτά...

«Η αυλή μας, ευθύνη μας» – Δημιουργώντας τον δικό μας Οικοκώδικα

Ζωγραφίζοντας τον χώρο μας, δημιουργούμε τη μάθησή μας

Η αυλή μας γίνεται τάξη, η φύση γίνεται δάσκαλος

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Read More