Αν ήμουν η μηλιά θα έδινα…

Δείτε το παραπάνω βίντεο που δημιουργήθηκε με το πολυμεσικό πρόγραμμα Animoto στην τάξη μας στα πλαίσια της επεξεργασίας του λογοτεχνικού βιβλίου “Το δέντρο που έδινε”
Οι μαθητές εκφράστηκαν με δημιουργικό τρόπο και εξέφρασαν τις σκέψεις τους που χαρακτηρίζονται από γενναιοδωρία, αγάπη και αλτρουισμό…
 
 
 
 
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε κολάζ με τα μήλα μας!!!

 

 

 

 

Αν θέλετε δείτε κι αυτά...

20 Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα μελισσών

9 Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα Μεταναστευτικών Πουλιών

Προσομοίωση Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με θέμα: «Προστασία του Περιβάλλοντος στην Ευρώπη, Μείωση των πλαστικών στα σχολεία της Ευρώπης»

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Read More