Τελετή βράβευσης μαθητών της τάξης μας

Θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους μαθητές της τάξης μας που συμμετείχαν στον διαγωνισμό «ΜΙΚΡΟΣ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ» 2024. Επίσης, θα ήθελα να συγχαρώ τον Γιάννη, τον Γιώργο και την Ηλέκτρα που διακρίθηκαν στον διαγωνισμό και θα παραστούν στην τελετή βράβευσης που διοργανώνει το Επιστημονικό Σωματείο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας – Παράρτημα Αχαΐας.

Αν θέλετε δείτε κι αυτά...

Συμμετοχή στο Φεστιβάλ Ανάδειξης Εκπαιδευτικού Έργου με εισήγηση: «Παιδαγωγική της Φύσης: Υπαίθρια Τάξη»

Κάθε κάδος, μια ευκαιρία για αλλαγή

«Η αυλή μας, ευθύνη μας» – Δημιουργώντας τον δικό μας Οικοκώδικα

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Read More